29 Eylül 2012 Cumartesi

Yazarım...

İnsan bazen derdini birileriyle paylaşma ihtiyacı buluyor. Fakat paylaşacak bir yakını, dostu, belkide anlattıklarını anlayacak biri olmuyor. Birçok dostum var elbette, her zaman yanımda olan anlamasada beni anlamaya, bana yardımcı olmaya çalışan. Fakat ben duygularımı düşüncelerimi yaşadıklarımı gördüklerimi umutlarımı heyecanlarımı kısaca herşeyi yazarak anlatırım. O şekilde ruhum rahat eder. Kendimi bildim bileli yazarım ben. 9 yaşındayken ilk siirlerimi yazmıştım. Ve hep yazdım... Çok defa günlük tuttum adı günlük olsada aslında yaşıtlarım gibi o gün neler yaptığımı değilde farklı bir dille hayata dair düşüncelerimi hikaye gibi yazardım aslında. Halada tutuyorum ama günlük değil ilhamlık :) O an aklıma yaşadığım ne geliyorsa farklı bir dille yazarım. Mesela ilk yazım sihirli degneklerim benim defterimden alıntı. Oraya ne yazdiysam bu blogada aynı şekilde yazdım hiçbir cümleden çekinmeden. Ve sunuda söylemeliyimki ben yıllardır bloggerım,gizli blogger :) Kendi çapımda yıllarca yazdım aslında bir blogum olduğunu duyursaydim, hep devam etseydim belki daha iyi yerlere gelebilirdim bu konuda ama yaşım gereği olsa ki o zamanlar yazdığım yazılar basit ve cocukcusu geldiği için bir kaç ay önce eski blogumu ve yazılarımı sildim. Ama bu bloğu artık herkes bilsin okumak isteyen okusun. İnşallah ünlü bir blogger olarak sesimi duyurabilirim Gamze anne gibi ilik bulabilirim :/ Ahh keşke ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)