5 Ekim 2012 Cuma

Neden Ben ?

Bu soruyu genelde bir sıkıntının hastalığın  henüz  başında olanlar söyler. Bak Ali'ye Ayşe'ye ne kadar rahatlar,hiç bir sorunları yok neden ben böyleyim ?
Açıkçası bu yazıyı gülerek yazıyorum çünkü bende aynen o şekilde konuşuyordum. Gece-gündüz beynimi kemiriyordu resmen bu sorular. Hiç unutmam,hastanedeydim birgün. Kırmızı kan aldıktan sonra doktorun yanına gitmiştim. Konuşurken yine o soruyu sordum Niye ben ? Doktorum,işte beni gerçekten kendime getiren cevabı verdi: Niye sen olmayasin ? Doktor diyip resmi konuştuğuma bakmayın yeri geldiğinde ablam,yeri geldiğinde arkadaşım '' Zuhal Keskin Yıldırım " :) Eğer bu yazımı okuyorsada kocaman sevgilerimi gönderiyorum :) Onun sayesinde o sorudan kurtuldum. Kimsenin benden farkı olamayacağı gibi,  benimde kimseden farkım yoktu. Kimin başına ne geleceği asla belli olmaz bu hayatta. Hem hayatı dört dörtlük kimsede yok. Herkesin bu dünyada göreceği bir sıkıntısı imtihanı var. Ben hastalıkla sınav oluyorum bir başkası fakirlikle. Kimisi zenginlikle, kimisi evladiyla... Her yazımda söylediğim gibi bizlere düşen yalnızca şükür. "Sabır ve Şükür"
Neden Ben ?
Niye sen olmayasın ki ?
Mutluluk insanı hoş yapar. Başarı ışıl ışıl.. Zorluklar güçlü.. Hüzün insanı insan yapar, yenilgi mütevazı.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)