30 Kasım 2012 Cuma

Enfeksiyona Bir Kere Yüz Verdim Peşimi Bırakmıyorlar

Son zamanlarda ,neredeyse her ay enfeksiyon geçirmeye başladım.Her enfeksiyonda antibiyotik tedavisi almam gerekiyor damardan.Bu yüzden hastanede sık sık yatıyorum.Kimisinde çok ateşim - ağrım oluyor.Dayanılmaz hal alıyor herşey.Kimi zamanda ateşsiz,genel durumum iyi olarak geçiriyorum hastanede yatışlarımı.
Enfeksiyon beni aslında çok etkiliyor.Kan değerlerim aşırı düşüyor ve kan verilince ertesi güne hepsi öldürülmüş oluyor.Enfeksiyonu 6. kez geçirmem sebebiyle artık böbreklerimde ağırıyor.
Şuan bu yazıyı elimde damar yolu takılı olarak yazıyorum.Çünkü, dün hastaneden çıktım.
Kontrol için hastaneye gittiğimde tahlilerden sonra enfeksiyonumun olduğunu, yatmam gerektiğini söylediler.Yatmak istemiyorum ama kan değerlerim çok düşük olduğu için ve ateşim çıkabileceğinden yatmam daha güvenilirdi.Hastaneye yattım, kan değerlerim hariç genel durumum iyiydi.Bu sebeple 3. gün hastaneden çıktım.İlacı damardan kendim vericem.Çünkü artık enfeksiyon kronik bir hal aldı ... :( Üzülüyorum aslında... Bağışıklık sistemim sıfırlanırken bile enfeksiyon geçirmezken şimdi her yöntemi denememe rağmen nedir bu sıklıkta enfeksiyon geçirmem ? Kendi hastalığımın üzerine birde bu eklenince, kaldıramıyorum sanki.Her hastaneden çıkışımda seviniyorum , herşeyin kıymetini çok daha iyi anlıyorum ama yinede dönüp dolaşıp gittiğim yerler oralar...
Mercimek tanesi kadar bile duaya ihtiyacım var ...
Sağlıklı Günler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)