4 Kasım 2012 Pazar

İnsanın Neresi Acıyorsa Canı Tamda Oradadır

Bilmem sizdede olurmu, başınız ağırdığında midem ağırsada basım ağırmasa, baş ağrısı daha zor  gibi kıyaslama yaptığınız ?
Bende hep olur bu,hep düşerim bu çelişkiye. Kemik ağrısı zor onun yerine karnım ağrısın diyecekken birden geliyorum kendime.
Oda zor o ağrıyı çektiğim zamanı düşünüyorum ve ne karnım ne kemiklerim ağrısın, Allah'ım hiçbir yerim ağrımasın diye dua ediyorum.(Sonra bir ühü ühü patlatıyorum) Ama her ağrımda dediğim gibi bu çelişkiye düşüyorum.
Birde başkalarının acı çektiğini görünce ohoo o neki ben daha fazlasını çektim diyor iç sesim ama ben değil iç sesim :)
Ben o sırada tabiki bencillik yapıyorum ama istemeden. Acısını tahmin etmeye çalışıyorum ı-ıh hissedemiyorum.
Ama biliyorum onun canı tamda ağrıyan yerinde.
Can acısı kıyaslanamaz bu sebeple.
İnsanın tırnağıda acısa ömründen ömrü gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)