22 Kasım 2012 Perşembe

Pekmez Yesin

İnsanlar beni maskeli olarak gördüklerinde hastalığımı ister istemez merak edip soruyorlar.
Onlara kısaca söylediğimizde ise, insanlık hali ya bir tavsiyede yardımda bulunmak istiyorlar.
Direk '' Pekmez Yesin'' diyorlar.
O an sadece ya tamam diyorum ya da susuyorum çünkü açıklama yapsam anlamayacaklar.
Haa yanlış anlaşılmasın, asla inanmamazlıktan değil sadece bugüne kadar yiyipte bütün doğal ürünleri bir faydasını görememem sorun.
Hastalığımın başından beri pekmez olsun,kara üzüm olsun hep yedim.
Ama açıkçası hiçbir faydasını göremedim.
Çünkü benim kan sorunum kemik iliğimin çalışmamasından kaynaklanıyor.
Eğer normal bir kan eksikliği olsa amenna seve seve yer-içerim faydasınıda görürüm.
Ama bende öyle olmuyor teyzeler :(
Buna rağmen annem ve babam yeni ne duyuyorlarsa direk denemek istiyorlar.
Ana-Baba yüreği işte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)