3 Aralık 2012 Pazartesi

Bir Rüya...

Ben çok rüya gören biriyim. Ama rüyalarımda belirgin birşey,anlam olmaz.Fakat hastalığımın çıkmasından sonra çok belirgin rüyalar görür oldum. Ve neredeyse rüyalarımda hep aynı şeyi görüyordum. Rüyalarımda iyileşip okula gidiyordum ama maske takmayı unutunca hastalığım tekrarlıyordu. Hep bu tür rüya görür olmuştum. Sonra ben iyileştim,okula başladım ve ne oldu biliyormusunuz? Korktuğum şey başıma geldi, hastalığım tekrarladı...
Hastalığımın tekrarından sonra artık o tür rüya görmüyordum. Çünkü artık hastalığı kafama takmıyordum. Yada öyle sanıyordum...
Ama son rüyamda yine belirgin bir rüya gördüm.Hayrola inşallah...
Rüyamda trombositlerimin 400 bin olduğunu söylediler. 400 bin trombositlerin normal olarak gelebileceği en son nokta ! Rüyam o kadar gerçekçiydiki ben rüyamda sevinçten sesimle ağlarken, gerçektede ağladığımı farkedip uyandım.
Hafif bir hüzün,bir tutam mutluluk...
Ama o kadar inançlı, o kadar umutluyumki bunların artık rüyada değil gerçektede olabileceğine içimde var olan bütün inançla inanıyorum.
Herşey güzel olacak... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)