28 Aralık 2012 Cuma

Hastalığımın Belirtileri

4 Nisan 2010 Pazar Günü

Koltukta uzanmış tv izliyordum. Gözüm birden bacaklarıma ilişti. Toparlandım ve bacaklarıma baktım. Ayak bileklerimden başlayarak diz kapaklarıma kadar aralıksız kırmızı benekler. Kaşıntı ve kabarıklık yok. Hemen annemin yanına gittim. Alerji olabileceğini söyledi. Ilık bir duş al dedi. İtiraz etmeden banyoya girdim çıktım ve döküntüler hala duruyordu. Bir süreliğine çikolata ve şekeri kısmamı söyledi annem ve bende tavsiyesine uydum. Bu arada döküntüler hızla çoğalıyor ayrıca morluklarda çıkıyordu.
Okula zorlukla gidiyordum. 10 adım atsam 100 metre koşmuş gibi yoruluyordum. Okulda arkadaşım olan merve ve ilknur'a döküntülerim gösteriyordum. Öyle çoktu ki çorabımdan bile belli oluyordu. Merve : Özge bir doktora git önemli bir şey olabilir dedi. Bende biraz bekliyoruz geçmezse gidicem dedim. Okuldan eve gittiğim zaman halsiz yorgun oluyordum. Üşüyordum ve akşamları ateşim çıkıyordu. Okulda artık beden derslerinde etkinlikleri yapamıyordum. Adım atacak halim yoktu. Derslerde gözümü açamıyordum. Çok zayıflamıştım ve iştahsızdım. Aynaya baktığım zaman diş etlerimde kırmızı benek görüyordum ve dokunduğum zaman kan boşalıyordu. Bu sırada döküntüler hızla çoğalıyor ellerime boğazıma kadar çıkmışlardı.
Bense bunu babama söylemiyordum. Çünkü basit bir şeydir diye düşünüyordum. Hangi gün olduğunu hatırlamıyorum ama her şey o hafta içerisinde gelişti. Babama bi akşam yine ateşim çıkmış halsiz bir şekilde yatarken bunu söyledim. Bacaklarımı gösterdim. Babam büyük ablam olan Şeyda’ ya sen bir götür dedi. Tamam dedik anlaştık.
Perşembe günü cildiyeye gidicektik. Ablam ben biraz hastayım Cuma günü gidelim dedi.Tamam dedim bu sürede şikayetlerim devam ediyor. Okulda beni gören herkes yüzümün bembeyaz hatta sarı olduğunu söylüyordu. Gözlerimin içi sarıydı.Bu benim kafama takılmıştı. Derken Cuma günü geldi ve hastaneye gidicez.Ablam bugünde gitmesek olur mu ? dedi. Ben yok abla gidelim korkuyorum dedim.Sanki içime doğmuş gibi ...Tamam dedi ve hastaneye gittik. Cildiye bölümünde bayan bir doktor beni muayene etti ve bu çok garip dedi üstelik morluklarda var. Bi kan tahlili isteyelim dedi. Kan vermeye gittik. Ben iğneden çok korkardım bakamadım kan alışına. Kanı aldı pamuğu baya tuttum ama kanama hala durmuyordu. Beyaz bir şey giymiştim pamuğu koydum üzerine ve kolumu çektim.
Sonra ablamla yarım saat hastanede bekledik.sonuçları alacaktık ama oradaki adam makinelerde sorun olduğunu, öğleden sonra almamızı söylediler. Bizde eve gittik.Öğleden sonraki derse yetişebiliyordum.Arkadaşım İlknur geldi okula gittik. Kan aldıklarını  söyleyip kolumu gösterdim. Giydiğim o beyaz şey hep kan olmuştu.Özge senin yüzün çok farklı dedi böyle bir değişik bembeyaz bende iyi bir şeymiş gibi sevindim :) . İngilizce dersiydi ve 2 ders boyunca çok sorun yaşadım hayatımda yaşamadığım şeyleri yaşadım. İstiklal marşı okunacaktı merdivenlerden inerken bana ne oluyor dediğimi hatırlıyorum . Neyse zar zor eve gittim. Kapının önünde babamın ayakkabıları. Şaşırdım , babam bu saatte niye evdeki acaba ? dedim.

Vee Devamı Başka bir Yazımda Olacak :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ...
Sevgiyle,sağlıkla kalın  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)