6 Şubat 2013 Çarşamba

Elifsu'ya Dua Edelim

Elifsu henüz 3 yaşında,tatlımı tatlı,bıcır bıcır konuşan minik bir kız.
Ama ne yazık ki oda hasta.
Lösemi hastası...
Hastanede tanıdım onu, çok sevdim...
Tayinleri nedeniyle Ankara'ya gitmek zorunda kaldı ailesi.
Üzüldüm,özledim.
Ve bugün ailesinden haber aldım.
Elifsu yoğun bakımdaymış.
Onun için çok ağladım dua ettim.
Sizde dua edin olurmu ?
Elifsu yoğun bakımdan çıksın hayırlısıyla.
Görecek daha çook yaşı olsun.
O büyüyünce annesi babası Elifsu'ya geçmişte kalmış kötü bir anı olarak anlatsınlar yaşadıklarını.
Küçük yaşında nelerin üstesinden geldiği için onunla gurur duysunlar.
Ne olur dualarınızda Elifsu'ya da yer verin...

2 yorum:

  1. Benim dualarım hem Elifsu için hem de senin için. Ben yeni buldum burayı, bence bir gün sen tamamen iyileştiğinde burası yorumlarla dolacak:)

    YanıtlaSil
  2. MERHABA ÖZGECİM.BEN ELİFSUNUN TEYZESİYİM.BİZ ONU KAYBETTİK..YAZDIKLARIN ÇOK GÜZEL.AĞLAYARAK OKUDUM.SENİDE ÇOK SEVİYODU ÖZGE ABLASI.SEN İYİ OL Kİ BİZE TESELLİ OLASIN.UMUTSUZLUĞA KAPILMA..İYİ OLACAKSIN İNŞALLAH..SELMA

    YanıtlaSil

Mutluyum-Umutluyum :)