3 Mart 2013 Pazar

Herkese Çook Teşekkürler :)

Son yazdığım yazıya yorum yaparak sayfamdan mesaj atarak  destek ve moral veren herkese çok teşekkür ediyorum.
Açıkçası yazılanları okuduktan sonra biraz mahçup oldum çünkü ben bu değilim. Herşeyin iyi yönünü düşünmeye çalışırım.
Ama işte biraz düzelmeye başlayıp sonra yavaş yavaş herşeyin kötüleşmesi,herşeyin üst üste gelmesi beni kısa süreliğine yıkıma uğratıyor.
Asla pes ediyorum demedim,demeyecegimde..
Ben pes etmiyorum.
Sonuna kadar devam edeceğim ve Allah'ın izniyle hastalık beni değil,ben hastalığı yeneceğim! :)
Sevgiler..
Özge

3 yorum:

  1. Heh şöyle işte ya bak yüzün gülünce benimki de güldü hemen:)

    YanıtlaSil
  2. İşte benim burada görmek istediğim yazı:) Hastalık seni değil sen hastalığı yeneceksin ve tekrarlıyorum bunu kutlayacağız sonra:) Bu yazını okuyunca çok mutlu oldum:))

    YanıtlaSil
  3. Helalllllllllllll :)))) İşte Budur. Noktaaa... Canın sıkıldı mı biz burdayızzz. Haber et dertleşirizzz istediğin zamannnn..

    YanıtlaSil

Mutluyum-Umutluyum :)