23 Mart 2013 Cumartesi

Yine,Yeni,Yeniden :)

Herkese Merhabalaaar :)

Kısa bir ara vermiştim bildiğiniz gibi.
Bu kısa süre içinde yazmayı,yazdıklarımın okunmasını çok özledim ve artık yazmaya devam ediyorum :)
Genelde geçmişten bahsettiğim için son durumumu merak edenler oluyor.
Bu yüzden son durumumdan bahsetmek istiyorum :)
Son 1 aydır kemiklerimde ağrılar oluyordu ve kısa zaman öncede topallayarak yürüyordum.Bunun sebebini öğrenmek için bir çok tahliller yapıldı.
Film emar vs. Bu sırada da bende enfeksiyon çıktı.
Enfeksiyonun nedenini bulmak içinde bir çok zorlu aşamalardan geçtim.
Sonuç olarak enfeksiyonun sebebini bulmak için yapılan tahliller vs. temiz,her şey normal çıktı.
Ama kemiklerim için çekilen emar da ufak tefek sorunlar çıktı.
Bu sebeple sihirli değneklerimi tekrar kullanmaya başladım.
Ama bunun için üzülmüyorum.
Çünkü şükrediyorum ki değneklerimin yardım edebileceği bacaklarım var :)
Ne demiştim ?
Hayat bana masal,ben hayata Polyanna :)
Artık devam ediyorum maceralarıma :)

Sağlıkla Kalalım..

Özge

1 yorum:

  1. Herşey geçecek kuzucum sen hayata pollyanna olmaya devam et:)

    YanıtlaSil

Mutluyum-Umutluyum :)