21 Nisan 2013 Pazar

Karmasık

Eğer okula devam edebilseydim bu sene üniversite sınavına bende girecektim.
Ama içinde olduğum bu büyük sınav izin vermedi.
Benim sınavım öylesine zor ki..
Aslında dayansaam sabretsem biliyorum başarıyla geçecegim.
Ama ben çoğu zaman dayanamıyorum.
Kimse bilmiyor,ailem bile.
Ben aslında hep ağlıyorum.
Gizli gizli hep,içime akıtarak.
Görürlerse üzülmesinler diye yalan söylüyorum, basit şeyler bahanem oluyor.
9 nisan da hastalığımın 3. Yılı tam olarak doldu.
Aslında 4 ile 6 ay arasında bir iyileşme süresi var denilmişti.
Her hastanın bünyesi farklıdır tabi.
Ama yine de o kadar sürede iyileşme gözlemlenmiş ki çoğu hastada,bizede öyle söylendi.
Bir ben iyilesemedim.
İçim çok acıyor.
O kadar tedavi oldum halada oluyorum ama yok,yok hiçbir gelişme yok.
Rabbime  binlerce kez sukrolsun eskisine göre iyiyim ama yinede başım ağırsa acaba beyin kanamasımı geçiriyorum düşüncesi aklımdan gitmiyor.
Çünkü trombositlerim aşırı düşük.
En fazla 20 bine yükseliyor.
Biliyor musunuz ?
Önceki yıllarda hep okula gittiğimi hayal ederdim.
Iyilesip okula gitmek.
Ama artık sadece acaba bende yaslanacakmiyim diyorum.
Hadi yaşlanmayı geçtim,
25 yaşında olabilecekmiyim.
Annesinin babasının bebek gibi baktığı,akrabalarin tanidiklarin sürekli beni sorarken hasta kız dedikleri olmadan yasayabilecekmiyim.
Yazmaktan kaçtım,kaçtım çünkü içime attıklarımı yazarken farkediyorum.
Suan olduğu gibi ağlıyorum.
Yine içimden geçen çok şey içimde kaldı.
Yazamadim dokemedim satırlarıma.
Zor çünkü çok zor.
Hep söylerim yine söyleyeyim.
Sağlığınızın kıymetini bilin.
Sağlık öyle bir şeyki o olmazsa hiçbir şeyin anlamı olmuyor.
Dünyalar sizin olsun tad vermiyor.
Her şeyim var çoğu  yaşıtlarımın elde edemediği  her şey.
Canım babam sağolsun.
Ama inanın hiçbiri olmasaydıda sağlığım olsaydı diyorum.
İnşallah oda olacak ama ne zaman?
Hemen suan yerine gelse keşke, ahh keşke.
Çünkü ben çok yoruldum.
Sevgiyle Sağlıkla Kalın ..

8 yorum:

  1. Bence 25ine de göreceksin 50nide göreceksin hepsini göreceksin. Ve bugünleri herkes gibi sende unutacaksın insanlar kötü şeyleri çabuk unuturlar. Herkes unutacak herkes.

    YanıtlaSil
  2. Evet acılar gerçekten de unutuluyor. Yeter ki bitsin geçsin acılarım. Ama benim acılarım hergün üzerine eklenerek devam ediyor. Aslında zaman zaman bende inanıyorum o yaşları göreceğime. Ama zaman zaman. Umut etmekten başka çarem yok zaten. İnşallah acılarım geçecek ve ben bunları sadece çok şükür geçti diye anlatacağım. İnşallah.

    YanıtlaSil
  3. Bak sana yorum yazarken sen de bana bir şey yazmışsın: "Mutluyum-Umutluyum". Özge sen hem mutlusun hem de umutlusun! Bu hastalığı yeneceğini hem sen hem de ben biliyoruz. Hadi ama bu blogda böyle bir yazı daha görmek istemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mutluyum umutluyum :) sizinde bu güzel olumlu yorumlariniz sayesinde dahada mutlu oluyorum :)

      Sil
  4. Özgeeeee kızıyoruz bak heee Engin' e katılıyorum. Bu hastalık geçecek o kadar. Başka bir yolu yok bu işin. Sağlığında gelecek o zamanda herşey daha da güzel olacak. Sıkma sen o tatlı canını daha yaşanacak çok şey varrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz hassastım o dönemler. Birden umutsuzluğa kapılmıştım. Şimdi iyim,olumluyum çok şükür.Sağolun sizin güzel yorumlarinizda beni mutlu etmeye yetiyor. :)

      Sil
  5. Biliyor musun adaşız ikimizin adıda özge
    Hani derler ya isimleri aynı olan insanların huylarıda birazda olsa benzer diye hiç benzemiyoruz sen ve ben yazılarını okurken kendime o kadar kızdım ki bak özgeye kız yaşadıklarına rağmen mutlu ve umutlu sen bir gülümsemeye üşenirken o orada pollaynna biliyorum acılarını anlayamam ama şunları unutma pes etmek yok çünkü bundan daha kötüsüde olabilirdi ve arkanda birsürü tanıdığın tanımadığın insanın duaları var arkanda bunu sakııın unutmaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bundan kötüsüde olabilirdi. Her zaman şükrediyorum halime. Bazen duygusal anımda yazmaya başlayınca böyle umutsuz yazılar çıkıyor ortaya. Ama aslında tamda sizin dediğiniz gibi yaşadıklarıma ve hala yaşıyor olduğum aksiliklere rağmen mutlu ve umutluyum.
      Kendinize kızmayın. İnsan yaşamadan bilmiyor gerçekten. 4 yıl öncesine baktığım zaman o sağlıklı halime rağmen hiçbir şeyden memnun değildim,mutsuzdum.
      Siz benim yaşadıklarımı yasamazsiniz inşallah.
      Herşeye rağmen mutlu olmayı bilirsiniz umarım.
      Sağlıcakla kalın :)

      Sil

Mutluyum-Umutluyum :)