26 Ağustos 2013 Pazartesi

Son Durumum

Herkese Merhaba :)

Bildiğiniz gibi kısa bir süredir yazmıyordum.
Bu süre içerisinde facebook sayfama,son durumum sorulan bir çok mesaj aldım.
Mesajları elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyorum ama buradanda son durumum hakkında bilgi vermek istiyorum.
Bundan 8 ay önce yeni bir tedaviye başlanmıştı.
Aslında benim hastalığımda uygulanmayan bir tedavi.
Ama ilik bulunamadığından ve sürekli kan ihtiyacım olunca böyle bir tedavi önerildi.
2012 Şubat ayında başlanan tedavi bana sorulmamış,fikrim alınmamıştı.
Bu yüzden o tedaviyi çok isteksiz ve ümitsiz oldum.
Hayatımın en zor günlerini geçirdim.
Bu yüzden hep babamı suçlamıştım neden bu tedaviyi kabul ettin diye.
Ama bu tedavide doktorum sağolsun benim fikrimi aldı ve kararda bana ait olacaktı.
Yan etkileri ciddiden bile öteydi.
Hepsini gecmistim fakat,kitle,kötü hücre yapma etkisini aklımdan çıkaramıyordum.
Gece gündüz düşündüm ve Allah'a emanet olup tedaviyi kabul ettim.
Araştırmalarıma göre 1 haftada trombositi 300 bine yükseltebiliyormuş.
Bu bana çok büyük ümit vermişti.
Ama aradan 5 ay geçmesine rağmen trombositim yükselmiyordu.
En fazla 3 ay kullanılabilen ilacı 5 ay içmeme rağmen tam anlamıyla trombositlerimi yükseltmemişti.
Üstelik yan etkilerde hızla ortaya çıkıyordu.
Psikolojik etkisi,fiziksel etkisi artık beni pes ettirmişti.
Tedaviyi bırakmak istediğimi doktoruma söylemistim ama doktorum kabul etmedi.
Ve ben ilacı herkesten habersiz kestim.
Doğru bir şey değil tabiki ama hayatta en çok korktuğum kemik ağrılarım başlamıştı.
Ayak bileklerim kırılacakmış gibiydi.
Böyle hayat sürmezdi.
Bıraktım ilacı ve biliyormusunuz 1 ay sonra çok olmasada 24 bine kendi yükseldi.
Arada düşüşler olsada,yaşıyorum.
Sürekli kan verilmeden,ilaç içmeden.
Öylesine mutluyum ki,bir şeyleri yapmaya mecbur olmadığım için.
Herşeyi oluruna bıraktım ve en önemlisi ailemde arkamda.
İşte son durumum bu :)
Yaşıyorum :)
Ufak tefek aksilikler var elbette.
Ama ben NORMAL bir insan olma yolunda ilerliyorum.
Maskesiz bile geziyorum :)
Aldığınız kararların olumlu sonuçlanması dileği ile ...
Sağlıkla kalalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)