18 Kasım 2013 Pazartesi

Hastayım DEĞİL Hastay-DIM Olacak Bundan Sonra, İnşallah !

Tam olarak iyileşemesemde iyiyim diyordum. Normal hayatıma devam etmeye çalışsamda içimde bir korku hep oluyordu. Vee korktuğum başıma geldi. Hastalık aktifleşti.Diğer değerler biraz iyi olsada trombosit artık idare edilemeyecek bir düşüklüğe geldi. Yine bana kan verildi ve yine vücudum onu hızlı bir şekilde öldürdü. Yine enfeksiyon kaptım ve yine hastaneye yatırıldım.
Benim için sancılı günler başlamıştı,
bundan 1 hafta önce..
Hastanede şartlar iyi değildi ve ben tüm mesuliyeti üzerime alarak hastaneden çıkmak istedim.
Şimdi günlük damardan ilacımı alıyorum.
Bu defa çok daha umutluyum. Olacak inşallah.
Olacak,olacak,olacak..
Olmalı..
Ailem için,yaşadıklarım,yaşayamadıklarım,hayalini kurduğum gelecek için olmalı.
Allah'ın izniyle ..

1 yorum:

  1. heeey ben burda senin iyileştim haberini bekliyorum kuzuuum:)

    YanıtlaSil

Mutluyum-Umutluyum :)