2 Ocak 2014 Perşembe

Umut

Umuttur aslında bizi ayakta tutan,umuttur en zor zamanlarımızda bile yanımızda olan..
Çıkan her sonucu ezberlememe rağmen aplastik anemi kesin çözüm,bütün tedaviler,bitkisel tedavi vs. yazarak aramam aynı yazıları okuyup durmamda umudumun hep var oluşundan aslında.
Doğrusuda budur ya daima umutlu olmak.
Bazen arkadaşlarımla veya ailemle üzgün üzgün konuşurken ne olur umutsuz olma diyorlar. Bende Allah'a inanan herkesin umudu vardır diyorum ve bu beni inanılmaz rahatlatıyor.
Allah'a inanıyorum,güveniyorum ve biliyorumki en beklenmedik bir zamanda umudum,inancım meyvesini verecek.
Biliyorum çünkü ben bunu yaşadım.
Hep neden ben diye isyan eden,her hastane dönüşü hüngür hüngür ağlayan,neden iyileşemiyorum diyen ben, 2. Tedaviyede cevap veremediğimde "Artık yapabileceğimiz bir şey yok sizi istediğiniz yere sevkedeceğiz" dediklerinde üzülmedim,ağlamadım. Annemi babamı bile ben teselli ettim. Hayırlısı olsun dedim. O güne kadar durumum kötüydü ama Ankara'ya gittiğimde doktorlar gözünüz aydın iliği çalışıyor dedi. Vee ben o zaman umutsuzluk kelimesini sildim hayatımdan.Evet hastalığım tekrarladı ama Rabbim isterse ol der oluverir. Ne ilaç ne ilik.. Kim bilir belkide içeceğim bir damla suda,yiyeceğim bir lokma ekmektedir şifam.
O yüzden içim rahat. Umudum tam.
Unutmayın!
Allah'a inanıyorsak umutta yanımızda olmalı daima !
 
Sağlıkla Kalalııım :)
 

2 yorum:

  1. Bugün internette gezinirken ilk defa blogunuzu gördüm ve baştan sonuna kadar gözlerim dolu okudum, Yüce rabbim tüm hastalara ve size en kısa zamanda acil şifalar verir inşallah. bundan sonra hep dualarımdasınız. hiçbirzaman umutsuz olmayın sizin de yazdığınız gibi Allah ol der oluverir. Allah'a göre zorluk yoktur. tekrar acil şifalar diliyorum. Allah'a emanet olun. dualarda buluşalım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz, dualarınız için :) Rabbim sizinde gönlünüze göre versin :)

      Sil

Mutluyum-Umutluyum :)