18 Ocak 2014 Cumartesi

Ve Ölüm..

Bu aralar tv den olsun çevremden olsun duyduğum ölüm haberleri beni çok etkiliyor.
Ölüm ne kadar yakın diyebiliyorum sadece..
Az öncede bir yakınımızın hem dedesinin hemde babasının ölüm haberini aldık.
Belki çok yakınım değildi,ölenler genç değildi ama nihayetinde onlarda bir babaydı.
Kim ölümü sevdiklerine,ailesine kondurabilirki?
Ben asla konduramam mesela.
Lafı bile o an gözlerimi doldurmaya,yüreğimi parçalamaya yeter.
Bu yüzdendirki ailemden önce ölmek isterim.
Belkide bu bencillik.
Ama Allah'ım yaşatmasın ben dayanamam.
Dayanabilirim belkide ve dayanabilecek olmam acıtır canımı.
Onlara ihanet etmişim gibi.
Ben neler konuşuyorum böyle hayır hayır olmasın öyle bir şey.
Allah'ım ne olur aileme bir şey olmasın.
Onlar iyi olsun ben çekmeye razıyım.
Onlar iyi olsun ben ölmeyede hazırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutluyum-Umutluyum :)