16 Şubat 2014 Pazar

Kanatlarım Var Ruhumda :)

Selamlaaaar !
Canlarııım,ballarııım,sevgili okurlarım !
Ben geldiiim :)
Araya şöyle 1 aycık bir süre girmiş.
O zaman zarfında yine çook kötü şeyler yaşadım.
Yine hastanede yattım,çıktım,3 gün yürüyemedim,acillik oldum,doktorlarlarımla savaştım(kortizon kullandırmak istediler ısrarla ama kabul etmedim inatla kazanan ben oldum :) )  ama şimdi bunların hepsini bir kenara atarak musmutlu bir yazı yazmak istiyorum :)
Tam olarak olmasada,bir gün iyisem ertesi gün hasta olsamda çok şükür Rabbime Maşallah bana iyim :)
Normal bir insan olmak adına adımlar attım.
Açıköğretimden eğitimime devam ediyorum.Sınav sonuçlarım ise bugün yarın açıklanır çok heyecanlıyım :)
Hastaneye,gezmeye vs. tek gidebiliyor ve artık toplum içine maskesiz giriyorum.
Bu beni çoook ama çook mutlu ediyor çünkü kimse ama hiç kimse hasta olduğumu bilmiyooor :)
Hedeflerim var ve yavaş yavaş ulaşıyorum.
Beklentilerim var ama biraz korkuyorum..
En mutlu günümde hala iyileşmemiş hasta olduğumu hatırlıyorum ama gülüp geçiyorum eldeeen ne gelir canlaar ? :)
Düşük trombositle ömür geçmez.
Korkuyla hayat devam etmez ama anı yaşıyorum sadece.Geleceği düşünmeden..
Bir gün gelecek ve ben o hastaneden hayırlısıyla kurtulucam biliyorum,inanıyorum.
Ama bu kurtuluş beni zorlamasa keşke.
Kurtuluşum belkide ilik naklinde.
Fakat çok zor,yorucu,sancılı bir dönem olacak benim için.
Yorgunluğumdan ötürü birden iyileşmek istiyorum.
Mucizevi bir şekilde yaniii :)
Olamazmıııı ? olabilir :)

Buradan tüm hastalara sesleniyorum;
Yasaklara uymayın,hasta gibi yaşamayın,normal bir insan ne yapıyorsa sizde onu yapmaya çalışın.
Hayat bu şekilde daha güzel ;)
2 gündür beni enerjik bi hale getiren Bu şarkıyı sizlere armağan ediyor sağlıklı günler diliyorum :)

Geçmişe Gitmem Küsüm Gözyaşlarıyla
Daha Güçlüyüm Ben Hastalığımla .. :)

3 yorum:

  1. Yaklasik bir haftadir babamda hastanede doktorlar suan teshis asamasindayiz deselerde aplastik anemiden supheleniyolar yazdigin herseyi tekrat tekrar okudum ne kadar tesekkur etsem azdir cunku psikolojim fena halde bozuldu ve sadece senin bu yazdiklarin bana iyi geldi insallah en yakin zamanda sen be bu hastaliga yakalanan herkes sifasini bulur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah. Rica ederim size ve diğer hastalara yazdiklarimla bir faydam dokunuyorsa ne mutlu bana.Çok sevindim benim mutluluğumun sizede iyi gelmesine :) Babanızada çok geçmiş olsun. Gönlüm hiç bir hastalık çıkmamasından yana ama yinede babanız için hayırlısı olsun. Güçlü olun siz mutlu olumlu olunki babanizda sizden destek alsın.

      Sil
  2. canım ben Ayşegül ablan hani ablamda bu hastalıkla pençeleşiyordu nasılsın bu yazın beni mutlu etti iyi olmn için dua ediyorum sana inan canım gençsin daha:) sevgilermle o kahraman yüreğine

    YanıtlaSil

Mutluyum-Umutluyum :)