2 Mart 2014 Pazar

Napcaz Şimdi ?

Yok yok, ben mutluyum dememeliyim.. Çünkü ne zaman mutluyum desem hayatım alt üst oluyor birden.Kan değerlerim çok iyiydi.Herkese söylüyordum iyiyim normal her şey diye.Ama birden düştüler.Hani trombosite alıştım ama beyaz kürem ve hemoglobinim iyidi o yüzden normal hayatıma devam edebiliyordum.Çünkü yorulmuyordum,çünkü mikrop kapmıyordum.Bağışıklık sistemim sıfırlanmış ve yine eskisi gibi her şeye dikkat etmek zorundayım.O herkesin dikkatini çektiği bana uzun uzun baktıkları maskeyi takmak zorundayım.Meyve ve sebzelerin kabuklarını soymak zorundayım.Domatesin bile..Ne kadar basit değil mi? Ne kadar önemsiz şeyler.. Değil işte benim için önemsiz değil.Ortada bir mecburiyet var.Mecburen yapmak,bir şeylere mecbur kalmak istemiyorum.

O gün babam sonuçları görünce bunda yanlışlık olmalı diyerek kan tahlilini tekrarlattı.Sonuç yine aynı ama babamın inanası gelmiyor. Babam duygularını belli eden bir insan çok üzgün ve bir yandan da kime olduğu belli olmayan siniri var. Hala yanlışlık olduğunu düşünürken ben baba bu hastalık böyle işte diyip ağlamaya başladım. Evet bu hastalık böyleydi birden düzelebileceği gibi birden de en başa dönebiliyordu.
Aklımızda Akdeniz Üniversitesine gitmek vardı.Değerlerim birden düşünce,babam gidelim artık dedi.
Ne farkedecekti ki? Hacettepe ve Çapa'ya gitmiştik bir şey değiştimi? Demedim ..
Bu yazıyı büyük ihtimalle okuyorsun baba ama öyle işte.
Bir kez daha anladım ya ilik nakli ya ilik nakli.

Üstelik sol bacağımdaki kemiğin bir kısmı nekroz olmuş yani ölmüş.Hani sorun olduğunu biliyordum ama nekroz denilmemişti hiç.Kan değerlerim yüzünden buna kafamı takamadım zaten.
Çok üzgünüm gerçekten.Kendi kendime ağlıyorum hep.Umutsuzluğa kapılıyorum.Ağlayarak Allah'tan şifa istiyorum. Gücüm var dayanabiliyor bedenim ama ruhum çok yorgun.


Özür dilerim mutsuz yazılar yazdığım için..
Bu yazıda gülmedim hiç hadi güleyim :)
Bana dua etmeyi unutmayın :)
Sevgiyle,sağlıkla kalalım a dostlaar Hoşçakalın :)

1 yorum:

  1. Ne zaman mutluyum desem , hep bisey oluyo, bugun cok iyiyim diyorum ama sadece diyorum . Bazen vucudumla konusuyorum ic organlarimla diyorum nasilsiniz bi sikintiniz varmi, size nasil yardimci olabilirim, uzmeyin beni , bende sizi uzmeyim . Tamam yeter bukadar saka filan diye konusuyorum .insanin mutlu olmasi kafasina biseyi takmamasi hastaliktan kurtulmasinda cok faydali en azindan ole hssetmesi bi anlik mutluluk sagliyo

    YanıtlaSil

Mutluyum-Umutluyum :)